Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Ξεκινώντας το οδηπορικό στα κρυφα μονοπάτια της Χειρομαντειας

Πριν είκοσι χρόνια ενα Σάββατο βράδυ, στην παρέα μας ,ήρθε μια κοπέλα .Με πλησίασε χωρίς να μου πεί κατι ,χαμογέλασε,μου πήρε απαλά το δεξί χέρι και άρχισε να το διαβάζει. Ηξερε απλά λίγα σύμβολα χειρομαντείας .Αυτά που μπορούσε να μου πεί ήταν λίγα. Η αίσθηση όμως που μου άφησε αυτή η απόκρυφη γνώση που κρύβουν οι παλάμες, και το να μένεις μετέωρος μπροστά σε απροσδόκητες αλήθειες του εαυτού σου ,είτε είσαι αυτός που σου διαβάζουν είτε αυτός που διαβάζεις το χέρι , με είλκυσε αφάνταστα. Από τότε δεν εχω σταματήσει ούτε μια μερα να συλλέγω γνώσεις χειρομαντείας ή να διαβάζω καινούρια χέρια .
Σκοπός αυτού του blog δεν ειναι να γίνετε χειρομαντεις. Αυτό χρειάζεται πολύ κόπο ,χρόνο ,διαβασμα πολλων βιβλιων και χεριών και απο ενα σημείο και μετα σπουδή του αντικειμένου κοντα σε άνθρώπους που δυστυχώς κανείς τους δεν ειναι Έλληνας απο οσο ξέρω τουλάχιστον. Ο σκοπός μου ειναι να μπορείτε να διαβάζετε στις γραμμές των χεριών των ανθρώπων που σας ενδιαφέρουν ,ή τα δικά σας , καποιες βασικές αλήθειες που πολλες φορές είναι προσεκτηκά κρυμμένες. Σας εγγυώμαι ότι αυτό το ταξίδι όσο και αν το φτάσετε ,αξίζει τον κόπο.
Πρίν όμως ξεκινήσουμε τις γνώσεις χειρομαντείας , ας μιλήσουμε λίγο γιά τις λάθος ... γνώσεις για την χειρομαντεία. Ακομα και η λέξη Χειρο-Μαντεία , ειναι παραπλανητική ,πλασμένη από ανθρώπους που προσπαθούσαν να βρούν Κακό σε αυτα που δεν γνωριζαν με σκοπο να τα καταστρέψουν . Τιποτα δεν μαντεύεται στην χειρομαντεια , ούτε χρησιμοποιούνται περίεργες δυναμεις. Όλες οι γνώσεις της χειρομαντείας είναι καθαρή παρατήρηση αιώνων. Όλα τα νεύρα του σώματος καταλήγουν στα χέρια και τα πόδια .Τα νεύρα διαβιβάζουν όλες τις σκέψεις και πράξεις μας ,καθώς και τις εξωτερικές επιδράσεις και πληροφορίες από το ενα οργανο μας σε ενα άλλο .Αναλογα λοιπον με το τι συνήθειες και σταθερές εξωτερικες επιδράσεις έχουμε ,αναλογα με τις κληρονομικές μας ευπάθειες ή δυνατότητες ,αλλα νευρα ατονούν και άλλα δουλευονται πολυ περισότερο . Ετσι τα πρώτα στήν παλάμη κάνουν ρηχές και πολλες φορες κοντές γραμμες ,ενώ τα δευτερα βαθυές δυνατές και μακριές γραμμες. Γιατί ομως όλος αυτός ο τόσο λεπτομερής χάρτης του εαυτού μας και οχι μονο ,να εμφανίζεται μονο στις παλάμες και τα δάχτυλα των χεριών ? Απλά γιατί τα χερια είναι τα πιο άμεσα και πολυδουλεμένα εργαλεία του εγκεφάλου .Ακόμα και η πιό κρυφή μας σκέψη ,περνάει από αυτά , έστω και με ένα μικρο σπασμο της ακρης ενός δακτύλου. Ετσι λοιπόν θα απαντήσω και στην δεύτερη συχνή ερώτηση που μου κάνουν.Ναι, το χέρι αλλάζει γιατί αφού είναι ό χάρτης των νεύρων μας , όταν αλλάζουμε συνήθειες ή οι εξωτερικές επιδράσεις γίνονται διαφορετικές ,τα νεύρα μας δεν εχουν και αλλη επιλογή.
Τώρα καλό θα είναι να πούμε και μερικά πράγματα που πρέπει να προσέχετε. Αν ΄θελήσετε να πάρετε βιβλία χειρομαντειας ,προσέξτε πολύ να μην μπλέκουν μεσα και μαύρες μαγείες ή ρούνους ή παραθρησκευτικές τελετές. Η πραγματική χειρομαντεία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ . Ενα άλλο είναι να μην δεινετε το χερι σας να το διαβάζουν ο οποιοσδήποτε αλμπάνης που ή παει να βγάλει κανα φράγκο (βλέπε περισσότερες τσιγγάνες ) ή για χαβαλέ. Αυτά που κάποιος θα σας πεί θα περάσουν στο υποσυνείδητο άφου η λογική δεν έχει συνήθως τις απαραίτητες γνώσεις για να τα φιλτράρει και να απορρίψει κάποιες πιθανόν ... τοξικές πληροφορίες που αργότερα μπορεί να κάνουν μεγάλη ζημιά.
Όσοι ακόμα θέλουν να ταξιδέψουν μαζί μου σε αυτά τα απόκρυφα πελάγη , να ξέρουν πως θα είμαι εκεί σε κάθε τους απορία σε κάθε λέξη αυτού του ταξιδιού.

10 σχόλια:

melian είπε...

Με γεια το καινουριο ιστολογιο!
Τωρα για τη χειρομαντεία τι να σου πω; Εκτος από τις συνηθισμενες πληροφορίες σε περιοδικά, το αγνοω το θεμα.

Καλή συνέχεια:)

Τρελός του Χωριού είπε...

Σε ευχαριστώ για την ευχή σου Melian. Σκοπος μεσα απο αυτή μου την προσπάθεια είναι να μην χρειαστεί να ξαναδιαβάσετε ποτέ περιοδικά για το συγκεκριμένο θέμα
;))

issallos είπε...

MΕΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΠΛΟΓΚ !!!!
ποιπον το θεμα με ενδιαφερει πολλα χρονια...αλλλα με την δουλεια που κανω που να φανει οτι γουσταρω τετοιες ιστοριες...βλεπεις η προκαταληψη της θρησκειας ...σκοτωνει...!!!
Μου κεντρισε την περιεργια ενας τυπας σε ενα καραβι που πηγαινα διακοπες με την κοπελα μου και μια φιλη της......'νταξι ειπα για τα λεφτα το κανει...και τον κερασα μια μπυρα....λεφτα δεν περισευανε
(φοιτητης τοτε)....λοιπον ειπε το χερι καιστα 2 κοριτσια....και βρηκε η επεσε πολυ κοντα στο επαγγελμα τους και σε καποιες προσωπικες απωλιες....μπραβο λεω και παει να διαβασει και το δικο μου χερι....το ειδε...το πιεσε..το εκλεισε και μετα μου χαμογελασε...και ειπε..οχι οχι !!!
...εμεινα με την χαρα....!!

Τρελός του Χωριού είπε...

Είδες Issalle , πόσο εύκολα μπορεί ακόμα και με μία απλή ματιά να επιβαρυνθεί το υποσυνείδητο ? Έχουν περάσει τόσσα χρόνια και ακόμα θυμάσαι αυτήν την αντίδραση αφού μεσα στο υποσυνίδειτο έχει καταγραφεί οτι αυτός είδε κάτι κακό , ενω αυτός μπορεί απλά να βαριοταν να πει και το δικό σου χέρι . Μπορεί απλά να γούσταρε τις φίλες σου και να ήθελε να βρεί αφορμη να τους πιάσει κουβέντα. Αυτοί είναι ένας απο τους τύπους του αλμπάνη που πρέπει ολοι να αποφεύγουμε. Έχω εναν φίλο που του άρεσε αυτό που εκανα , μου ζήτησε λοιπόν να του μάθω χειρομαντεία , όταν όμως είδε οτι από ενα σημείο και μετα;θέλει πολύ δουλειά και να χαλάσεις μεγάλα ποσά ενέργιας για να πεις καλά ενα χέρι , τότε απλά χρησιμοποιούσε καποια βασικά με σκοπό του να βγάλει γκομενες . Όταν του εβαζα χέρι ότι αυτό που κάνει ειναι απαράδεκτο ο ίδιος μου απαντούσε ότι κουράζεται και βαριέται να κάθεται και να αναλύει το χέρι όσο εγώ. Δεν του ξαναέδειξα ποτέ χειρομαντεια και ας ειμαστε κολλητοι . Δεν μπορεί κανεις να παίζει με το υποσυνήδειτο του αλλου .

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου

Unknown είπε...

Pragmatika poly wraia k prwtotypi h idea ths xeiromanteias... Bravo!! na pw kai egw loipoon an kai ka8usterimena ta "megia" mou... An 8es episkepsou kai to 2o blog m logia-ths-8alassas.blogspot.com

Τρελός του Χωριού είπε...

Sand(a)y μου
σε ευχαριστώ για τα λόγια σου . Ποτέ δεν είναι καθηστεριμένο ένα χαμόγελο από καρδιάς.
Βεβαίως και θα επισκευθω το μπλόκ σου . Δεν θα μπορούσα ποτέ να αγνοήσω τα Λόγια της θάλασσας. Πάντοτε το χάδυ της υγρής της έκτασης ονειρεύομαι ακόμα και τώρα που έβγαλά ρίζες σε τούτον τον ορεινό τόπο της καρδιάς

Ανώνυμος είπε...

Τρελέ! Με ενθουσίασε η νέα σου αυτή ιδέα για το blog.

Έχω ασχοληθεί λίγο στο παρελθόν (με πολλαπλά μουτσουρώματα μελανιού και αποτυπώματα σε χαρτί) γνωρίζω πολύ βασικά πράγματα, και δηλώνω υποψήφιος μαθητής για να μάθω περισσότερα.

Όλα αυτά που γράφεις ειναι κατανοητά και λογικά μέσα στον παραλογισμό και τον χλευασμό της γνώσης της εποχής, πόσο πολύ μπερδεύονται η ουσία με την βλακεία.

Μάλλον θα τα λέμε λοιπόν

Τρελός του Χωριού είπε...

οδηπόρε
καλώς ορισες σε τούτη την προσπάθεια μου . Θεωρώ ότι η γνώση πρέπει να μεταδίδεται και ακόμα θεωρώ πως ο καλύτερος τρόπος είναι μεσα από το χιούμορ. εχω δει πολύ ισχυρή γνώση να μεταδίδεται απλά με ενα χαμόγελο . Πάνω από όλα όμως θέλω μέσα από τούτες τις αναρτήσεις να διασκεδάζετε για να μην δείτε την χειρομαντεία ως εναν τεράστιο όγκο δυσκολων πληροφοριών προς αποστήθηση και συνθεση ,αλλά να την δείτε σαν εναν ευχάριστο τρόπο να βλέπετε τον εαυτό σας και τους αλλους με πιό βαθυά ματιά

Ανώνυμος είπε...

Έχω πέσει με τα μούτρα στη μελέτη!
Μου άρεσε πολύ που είπες ότι έφτιαξες αυτό το blog "για να μην χρειαστεί να ξαναδιαβάσουμε ποτέ περιοδικά για το συγκεκριμένο θέμα".
Σ'ευχαριστούμε :)

Τρελός του Χωριού είπε...

Lilith μου
Εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κια για την εμπιστοσσύνη σου.
Πολλα φιλιά