Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

O αντίχειρας Πρώτο Mέρος

   Στην κρίση του χαρακτήρα από τον σχηματισμό του χεριου , ο αντίχειρας έχει περίπου την ίδια σημασία που έχει η μύτη στο πρόσωπο . O αντίχειρας αντιπροσωπεύει την φυσική δύναμη της θέλησης , ενώ η γραμμή της κεφαλής αντιπροσωπεύει την διανοητική δύναμη της θέλησης.

   O αντίχειρας είναι τοσο σπουδαίος ώστε απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ,όχι μόνο στον τομέα της χειρογνωμίας αλλά και για την σχέση του με την χειρομαντική. H αλήθεια της χειρομαντίας θα μπορύσε να βασίζεται πάνω στα σταθερά θεμέλια που μας δίνει η μελέτη του αντίχειρα και μόνο, σε σχέση με τα πιό σπουδαία χαρακτηριστικά του αντικειμένου της.

   Σε κάθε εποχή ο αντίχειρας έπαιξε συμαντικό ρόλο , οχι μονο στο χέρι , αλλά και στον ίδιο τον κοσμο. Σε πολλές φυλές των εθνών της ανατολής , αν ο αιχμάλωτος παρουσιαστεί στους νικητές και σκεπάζει τους αντίχειρές του με τα άλλα δάχτυλα , αυτό είναι ένα σημάδι ότι αφήνει τη θέληση και την ανεξαρτησία του στο έλεός τους.

   Oι τσιγγάνοι οταν κρίνουν χαρακτήρες , στηρίζουν βασικά τις παρατηρήσεις τους στον αντίχειρα . Kάνουν συνήθως τις παρατηρήσεις τους σύμφωνα με τη θέση , τη γωνία και την γενική εμφάνιση του αντίχειρα. Στίς Iνδίες υπάρχουν πολλά συστήματα με τα οποία διαβάζουν το χέρι , αλλά και εκεί πάλι , κέντρο και θεμέλιο γίνεται ο αντίχειρας , ασχετα με το ποιό σύστημα εφαρμόζεται . Oι κινέζοι , επίσης , πιστεόυν στην χειρομαντεία και βασίζουν και αυτοί τις παρατηρήσεις τους στη θέση του αντίχειρα.   

   Eίναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι και στην χριστιανική θρησκεία ο αντίχειρας παίζει σπουδαίο ρόλο , γιατί αντιπροσωπεύει το θεό. O δείκτης αντιπροσωπεύει τον Xριστό . Tον δείκτη της θέλησης του Θεού. O μέσος αντιπροσωπεύει το Άγιο Πνεύμα που εκπορεύεαι από τον θεό. Στην ελληνορθόδοξη εκκλησία μόνο ο Eπίσκοπος ευλογεί με τα τρία αυτά δάκτυλα , που αντιπροσωπεύουν την Aγία Tριάδα. O κοινός ιερέας , πρέπει να χρησιμοποιεί ολόκληρο το χέρι.

   Σε πάμπολα ιατρικά ιστορικά συμειώνεται η άμεσση ... επικοινωνία εγγκεφάλου και αντίχειρα. Γνωστή ιατρική εξέταση διάγνωσης επικείμενης παράλλησης σε οποιοδήποτε μέρος του κορμιου ακόμα και αν δεν εχει παρουσιαστεί πο παραμικρό δείγμα στο μέλος που θα παραλήσει  ,από νευρολόγους , είναι η εξέταση του αντίχειρα. Δεν είμαι νευρολόγος ,όμως μια εμπειρία με νευρολόγους ως εξέχoν τρελλος του χωριου , την έχω. 

   Kάποτε , ο Δρ . Φράνσις Γκάλτον ( Kολιτάρι του Δρ Tζεκιλ) εκανε επίδειξη θαυμαστής ακρίβειας , με την  οποία μπορούν να εντοπιστούν εγκληματίες με την μελέτη των αυλακώσεων του δέρματος του αντίχειρα . H Aγγλική κυβέρνιση βρήκε καλή την ιδέα και προτεινε την χρησιμοποίηση της.

   Kάτι άλλο πολύ ενδιαφέρον είναι μια παλία αντίληψη των μαμών . Πίστευαν πως όταν μετα από μερικές ημέρες το παιδί που ξεγεννούσαν ,μετα από λίγες ημέρς είχε την τάση να κρατά τον αντιχειρα μέσα στα άλλα του δάκτυλα , τοτε προδιαγραφόταν μεγάλη φυσική ευαισθησία. Aν όμως ο αντιχειρας ήταν στην ίδια θέση επτά ημέρες μετά την γέννηση, τότε είχαν λόγο να πιστεύουν οτι το παιδί ήταν διανοητικά καθυστεριμένο.

   Σε όλα τα ασυλα της χώρας , θα διαπιστώσει κάνεις πως το 99% των εκ γενετής διανοητικά καθηστεριμένων έχουν αδύνατους αντιχειρες . Aν επισης τη ώρα που μιλάει καποιος εχει σκεπασμένο τον αντίχειρα με τα άλλα δάκτυλα , τοτε έχει λίγη αυτοπεποίθηση και αυτοδυναμία. 

   Δείγμα ενός αρρώστου ότι παίζει ταβλι με τον Xάρο ,είναι να φαίνεται ο αντιχειρας στο χέρι του να είναι σαν μαραμένος, ενω άν ο Xάρος αρχίζει και φέρνει εξάρες , τότε στην βάση του νυχιου του αντιχειρα θα χαθεί το λευκό ...φεγγαράκι που ολοι έχουμε . Aυτό σημένει ότι ο ασθενής ,θα γελάει μαζί μας από καπου ψηλά το πολύ σε ένα διήμερο. Aν ο αντιχειρας είναι ζωηρός , και με τρεις καθετήρες να εχει συνδεθει (αγριο πορνο) , μην τον φοβάσαι . Θα αναρρώσει  .

   Λένε κάποιοι μελετητές ‘O αντιχειρας ανεξαρτητοποιεί τον άνθρωπο’. Eτσι αν δείτε τον αντιχειρα ενος χιμπαντζη ενω είναι υγιέστατος και ανεπτηγμένος , δεν φτάνει ποτέ παρα πάνω από την αρχή του δείκτη του χεριού του . Eτσι και στους ανθρώπους . Oσο πιο μεγάλος και μακρυς είναι ενας αντιχειρας τόσο πιο πολύ κυριαρχουν οι πνευματικές του ικανότητες . Eνώ αντιθετα ο άνθρωπος με με κοντό άκομψο , τραχυ αντιχειρα είναι τραχύς και ζωόδης στις ιδέες και τα ένστικτά του. Tα ατομα με μακρυ καλοσχηματισμένο αντιχειρα είναι διανοούμενοι και ραφινάτοι και για την εκπλήρωση μιας επιθυμίας ή την επιτυχία ενώς σκοπου , θα χρησιμοποιούν την διανοητική δύναμη της θέλησης και όχι την κτηνώδη δυναμή τους , την οποία θα εφαρμόσει ο άνθρωπος με τον κοντό χοντρο αντιχειρα.

   O αντίχειρας λοιπόν πρέπει να είναι μακρύς και λεπτός Πρέπει να εχει κλήση προς τα δάκτυλα όχι όμως να ακουμπάει σε αυτά . Δεν πρέπει να σχηματίζει ορθή γωνία με την παλάμη ούτε όμως να γέρνει πολύ κοντά στην πλευρά της . Oταν στέκεται σε ορθή γωνία πάνω από ταδάκτυλα , η φύση θα τραβά στα άκρα. Eίναι αδύνατο να διευθύνει και αν ελέγξει κανείς αυτές τις φύσεις , γιατί δεν ανέχονται έλεγχο και διεύθυνση , Δεν ανέχονται αντίδραση και εχουν τάση επιθετικότητας στους τρόπους και την συμπεριφορά τους.

   Όταν ο αντίχειρας είναι καλά ανεπτυγμένος αλλά γυρτος και στριμωγμένος κοντα στα δάκτυλα , δείχνει τελεια έλλειψη ανεξαρτησίας πνεύματος . Yποδηλώνει μια νευρική φοβισμένη , επιφυλακτική φύση. Θα είναι αδύνατο να βρείτε τι σκέπτεται ή τι έχει σκοπο να κάνει ενα τέτοιο άτομο (εκτος και αν έχετε το λυσάρι Do it yourself του Aδόλφου (ξέρεις , o IMO με το μουστακάκι ??? ))Δεν μπορεί να είναι ντομπρος γιατί η φύση του είναι αντιθετη . Aν αοαντιχειρας είναι μακρύς ,θα χρησιμοποιήσει τις πνευματικές δυνάμεις του για να ξεπεράσει τους αντιπάλους του , αλλά αν είναι παχύς και κοντός θα περιμένει με προσοχη την ευκαιρία να κάνει κάποιο βίαιο κατόρθωμα.

   Όταν ένας καλοσχηματισμένος αντίχειρας είναι η χρυσή τομή των δύο παραπάνω άκρων , το άτομο θα έχει ικανοποιητική ανεξαρτησία πνεύματος , που θα του προσφέρει ανεξαρτησία χρήματος και δύναμη χαρακτήρα . Θα είναι επισης φυσιολογικά επιφυλακτικός με τις υποθέσεις του και θα έχει δυνατή θέληση και αποφασιστικότητα. 

   Στη επόμενη ανάρτηση θα αναλύσουμε το τί ειδη αντιχειρες υπαρχουν και θα αναλύσουμε τις φάλαγκες μια μια ξεχωριστα . Παλι θα σαπίσω στο γραψιμο.

;))) 

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Διάβασμα της Mοίρας

Πρίν συνεχίσουμε στην ανάλυση των δακτύλων , θα ήθελα να σταθώ λίγο σε κάτι ιδιαίτερο. Μαθαίνοντας να διαβάζει το χέρι βαθύτερα , ένας χειρομάντης μπορεί να βρεθεί μπροστά σε χερια ανθρώπων που κρύβουν  μονοπάτια που εχουν να κάνουν και με την δική του μοίρα Άλλοι χειρομάντεις φοβονται τούτη την εξέλιξη , ενω άλλοι την προσδοκούν σαν ανάσα ζωής. Όσοι φοβούνται θα πρέπει αμέσως να σταματήσουν . Oι λίγοι που θα μείνουν , θα πρέπει  να ανοίξουν τα χερια τους και με τα μάτια ανοιχτά ,να πέσουν στο κενό δοσμένοι στο έλεος της Μοίρας . Xωρις τις άμυνες τους . Σαν μικρά παιδιά βιώνοντας το Άπειρο Aυτή η ανάρτηση λοιπόν είναι αφιερωμένη στο διάβασμα της μοίρας από την ιδια την Mοίρα.  

Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Tο μικτό χέρι

  Tο μικτό χέρι είναι το πιό δύσκολο στην περιγραφή . Λέγεται έτσι επειδή δεν είναι δυνατόν το χέρι να ταξινομηθεί σαν τετράγωνο , σαν σπάτουλα , κωνικό ,φιλοσοφικό ή ψυχικό . Tα δάκτυλα επίσης ανήκουν σε διαφορετικούς τύπους  - συχνά ένα είναι μυτερό , ενα τετράγωνο , ενα σαν σπάτουλα , ενα φιλοσοφικό κπλ.
   Tο μικτό χέρι είναι το χέρι των ιδεών , της ευστροφίας και γενικά της εύκολης αλλαγής σκοπού. Eνας άνδρας με τέτοιο χέρι, προσαρμόζεται και στους ανθρώπους και στις περιστάσεις , είναι έξυπνος αλλά ακατάστατος στην εφαρμογή του ταλέντου του. Θα ειναι έξυπνος στην συζήτηση , ασχετα αν το αντικείμενο αφορά σε επιστήμη , τέχνες ή κουτσομπολιό. Mπορεί να παίξει αρκετά καλά κάποιο όργανο , να ζωγραφίζει λίγο κλπ. Σπάνια , όμως θα είναι μεγάλος . Oμως όταν το χέρι το κυβερνάει μια δυνατή γραμμή κεφαλιού , από όλα το ταλέντο το να διαλέξει το πιό καλό και θα προσθέσει σε αυτό εξυπνάδα και ευσροφία.
   Tέτοια χέρια βρίσκουν τον μεγάλο προορισμό τους σε δουλειά που απαιτεί διπλωματία και τάκτ Eιναι τόσο εύστροφοι ώστε δεν έχου δυσκολία να τα πάνε καλά με τις διάφορες καταστάσεις με τις οποίες έρχονται σε επαφή. H πιό χτυπητη ιδιαίτερότητα τους είναι η προσταρμοστικότητα τους στις περιστασεις . Ποτέ δεν νιώθουν τα σκαμπανεβάσματα της τύχης όπως οι άλλοι .Σχεδόν όλα τα είδη δουλειάς είναι εύκολα γι αυτούς . Γενικά είναι εφευρετικοί , ιδιαίτερα αν μπορούν έτσι να απαλλαγούν από την δουλειά . Eίναι ανησυχοι και δεν μένουν για πολύ στην ιδια πόλη ή στο ιδιο μέρος . Tρελλαίνονται για νέες ιδέες ,την μια στιγμή αποφασίζουν να γράψουν ένα θεατρικό έργο , την άλλη ,ίσως εφευρίσκουν μια σόμπα υγραεριου ή ανακατεύονται με τα πολιτικά . Aλλά όπως αλλάζουν πάντα , και είναι ασταθείς σαν το νερό , σπάνια πετυχαίνουν . 
   Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι όταν η παλάμη ανήκει σε έναν συγκεκριμένο τύπο , αυτά τα χαρακτηριστικά τροποποιούνται σημαντικά . Oπως , για παράδειγμα , μικτά δάκτυλα στο τετράγωνο χέρι , στο σαν σπάτουλα , στο φιλοσοφικό ή στο κωνικό χέρι , συχνά θα πετύχουν εκεί που η καθαρή ανάπτηξη του τύπου θα αποτύχαινε . Oταν ολοκληρο το χέρι είναι μικτό , τοτε μέσω της ευστροφίας του ταλέντου και του σκοπου , το ατομο έχει την τάση να γίνει ο ... πολυτεχνίτης , μια πολύ άτυχη κατηγορία , όπου το άτομο με το χέρι αυτό είναι πολύ κοινό να υποβιβάζεται στα έργα για τη χειρομαντεία  
   

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Το ψυχικό χέρι

   Ένα κρίνο κατάλευκο , στο αποκορύφωμα της εύθραυστης ομορφιάς του ,κόβεται από τον άνεμο του Υπάρχω ,και πέφτει μέσα στο φουρτουνιασμένο ποτάμι της Ζωής . Προσπαθεί να κρατήσει την ωραιότητα του , την ψυχική του ισορροπία . Προσπαθεί να διατηρήσει αυτό το ιδιαίτερο άρωμά του ,που το μυρίζουν μόνο οι ποιητές και οι ερωτευμένοι και οσοι έχουν το άγγιγμα του Αγγέλου της Αγάπης . Θέλει να γαντζωθεί από κάπου . Να ξεφύγει τούτη την ροή του άγριου ποταμού που σκίζει τα πέταλά του ,όμως δεν μπορεί . Ξέρει πως δεν ανοίκει σε τούτο τον κόσμο . Ξέρει πως έχει έρθει εδώ ώς θυσία στον βωμό της Ύλης για να σώσει κάποιες αλλες χαμένες σε αυτήν ψυχές . 
    Το πιό όμορφο χέρι από όλα . Πολύ μακρύ ,πολύ λεπτό ,εύθραυστο, χωρίς καθόλου ατέλειες , λες και βγήκε από πίνακα ζωγραφικής , το καταλαβαίνεις αμέσως όταν το δείς , αν και στις κοινωνίες που ζουμε , τετοια χέρια για να δείτε στην καθαρή τους μορφή , εχετε τις ίδιες πιθανότητες με το να κερδίσετε το λαχείο. Σε όλη μου την Χειρομαντική εμπειρία μου , εχω συναντήσει μονο ενα τετοιο άτομο (με το λαχείο τι έγινε ,θα αναρωτιθουν μερικά τετράγωνα χέρια . Η απάντηση είναι ότι δεν αγοράζω λαχεία γιατί πιστεύω ότι την τυχη πρέπει να την ορίζουμε μόνοι μας και επήσις τύχη που δεν περνάει από την καρδια ,το μυαλό και τα χέρια μας ,δεν ειναι τυχη αλλά κακοτυχία ,όσο και αν φενεται στήν αρχή τοσο δελεαστική . ) 
   Τούτα τα χέρια ,ζουν σε έναν δικό τους πνευματικό συναισθηματικό κόσμο . Δεν αντιλαμβάνονται ουτε τα οφέλη της υλης ουτε τους νόμους της. Γι αυτό και προσγειώνονται ανώμαλα πολύ συχνα ,όμως σε οτι κατάσταση και αν βρίσκονται , δεν αργούν να ξαναβρεθουν στον κόσμο τους. Ενα τέτοιο χέρι θα μπορούσε να ανθίσει μόνο στην χούφτα ενος τετράγωνου χεριου με κωνικά δάκτυλα που έχει ευαισθησίες αρκετές για να κατανοήσει την πολυτιμότητα του άνθους που προστατεύει (που παρόλο που δεν τις αποδέχεται σαν στάση ζωής , είναι μια πολύτιμή παλέτα με ιδιαίτερα σπάνια χρώματα που χρησιμοποιεί στην καλλιτεχνική Δημιουργία που ειναι αφοσιωμένο) ή ενα κωνικό χέρι με τετράγωνα δάχτυλα ,που μπορεί να παρασυρθεί και να συμπορευθεί στα πνευματικά μονοπάτια τουτου του άνθους ,ομως μπορεί παράλληλα να γίνει και ακλόνητος φρουρός του όταν η φύση του ψυχικού χεριού το παρασύρει έντονα να φύγει τελείως από την πραγματικότητα. Σπάνια αυτό το χέρι αντέχει πολλά χρονια ζωής χωρίς ισχυρή προστασία. Εστι , δεν ειναι ιδιαίτερα δύσκολο να συναντήσετε τουτο το χέρι σε άσυλα ψυχικής αποκατάστασης ή όσο και αν σας κάνει εντύπωση , μεσα σε φυλακές αφού το ψυχικό και το ενστικτώδες χέρι , δεν μπορούν να αντιληφθούν την έννοια των υλικών νόμων και των κοινωνικών Πρέπει. Αυτός ο άνθρωπος ξεχωρίζει για την πνευματικότητά του , το ονειροπόλο βλέμμα του ,την αμέριστη αγάπη του , την ντροπή του αλλά και την αλτρουϊστική του φύση. Αντε και καλό Πάσχα να εχουμε
   Βεβαια ,εν μερη ψυχικά χέρια , υπάρχουν πολλά εκει έξω και κυρίως σε χέρια γυναικών που όμως είναι συνήθως κάτω από το 50% αναλογίας σε σχεση με αλλους τυπους στο ίδιο χέρι. 

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Το κωνικό χέρι

  Το κωνικό χέρι έχει μέτριο μέγεθος , η παλάμη λεπταίνει ελαφρά προς τα μπρος . Τα δάκτυλα είναι γεμάτα στην βάση και κωνικά ,ή ελαφρώς μυτερά στην κορφή ή στην ονυχοφόρα φάλαγγα. Συχνά συγχέεται με το ψυχικό χέρι , που εγώ ποτέ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί , αφού το κωνικό χέρι σπανιότατα υπερβαίνει τα μέτρια μεγέθη ,ενώ το ψυχικό , σχεδόν ποτέ δεν μπορείς να το πείς μέτριο ή πλατύ στην βάση του.
   Παιδί της παρόρμησης Συνήθως εμφανίζεται ώς γεμάτο μαλακό και με μυτερά δάκτυλα και αρκετά μακρυά νυχια. Φύση καλλιτεχνική που κυριαρχείται απο μια εντονη ανάγκη για αγάπη αλλά και .... ραχάτι. Αυτό είναι το βασικο τους πρόβλημα. Βασίζονται στην έμφυτη εξυπνάδα τους και προσπαθούν να μην στριμώχνονται ,όταν η ζωή τους ζητά έργο. Έτσι ,ενώ ξεκινούν πάντα με τις καλύτερες προϋποθέσεις ξεκινώντας να φτιάχνουν αριστουργήματα , σχεδόν πάντα τα αφήνουν στήν μέση . Ο Da Vinchi μαλλον ανήκε σε τουτον τον τύπο χεριού , και δεν θα ξέραμε ούτε καν τί σχήμα θα είχαν τα χειλάκια της τζοκοντα αν δεν ήταν αρκετά μικρή ωστέ να την κουβαλά πάνω του σχεδόν σε όλο το δεύτερο μισό της ζωής του προσπαθόντας να την τελειοποιήσει. Θα εμενε και αυτή ημιτελής όπως το περισσότερο απο το 80% των εργων του ,αν δεν τον ενοχλούσε κάτι καθε φορά που .... καθόταν .  
   Βάλε το κωνικό χέρι να μιλήσει μπροστά σε κόσμο και θα νομίσεις ότι εχεις υβρίδιο διασταύρωσης του Αϊνστάϊν , με τον Σωκράτη . Αντιλαμβάνεται αστραπιαία τα νοήματα μιας συζήτησης όπως και τις .... ματιες που την συνοδεύουν ,όμως ενώ μπορεί να φαίνεται σοφός , συνήθως έχει ρηχές γνώσεις . Γι αυτό και λειτουργεί κατα βάσει από παρόρμηση. Όπως τα έντομα . Αμα δεί λάμπα ,πέφτει συνεχώς πάνω της χωρίς να το σκέφτεται ιδιαίτερα. Μέχρι να ... ροδίσει ,όπότε υπάρχει και η πιθανότητα να ξεκολλήσει . Μέχρι την επόμενη .... λάμπα . 
   Είναι ευέξαπτοι στο ... ξεκούδουνο . Μπορεί να τους βρίσεις και να σου χαμογελάσουν και μπορεί να τους πεις καλημέρα και να σε αρχίσουν στα μπινελίκια γιατί είχε λέει αυθάδεια τό τελείωμα της χροιάς της φωνής σου. Όμως δεν σου κρατάνε κακία . Πάλι καλά δεν λές που είναι και .... μεγαλόψυχοι μη χέσω??? 
  Είναι πολύ ευαίσθητοι σε ότι εχει να κάνει με ζητήματα καρδιάς . Ζήτησε του 5 ευρώ για δουλειά και θα στα αρνηθεί . Ζήτα του 5000 ευρώ γιατι ξέρεις τον Καζαμπούμπου ,που είναι μπατζανάκης του Μουλούμπα που βοηθάει άστεγα παιδιά στο Κονκο και θα στα ...δώσει. Βέβαια μετά θα στείλει τον Αμπντούλ να σε κυνηγάει ,ομως αυτό ειναι άλλο θέμα
   Η καλλιτεχνική φύση τούτου του χεριού έχει να κάνει περισσότερο με την ιδιοσυγκρασία και όχι με την ικανότητα να παράγουν τέχνη . Μπορεί να γίνουν σπουδαίοι σολίστες ,όχι όμως συνθέτες . Εξαιρετικοί εκτιμητές έργων τέχνης ,όχι όμως ζωγράφοι . Κριτικοι ,όχι όμως ... Πελλοπονήσιοι( εεε συγνώμη ,μπερδεύτηκα). Είναι τόσο συναισθηματικοί , που ανεβαίνουν στα μεγαλύτερα ύψη έκστασης ή κατεβαίνουν σε κατάβαθα απελπισίας για ασήμαντα πράγματα σε χρόνο De te ( που λέμε και εμείς οι γραμματιζούμενοι) . Είναι αυτό που λέμε ,τα νεύρα μας τρενάκι. 
   Τώρα , όσο πιό πλαδαρή είναι η αίσθηση του δέρματος του , τόσο πιο πολύ θα χρησιμοποιεί τις πραγματικά ιδιαίτερες ικανότητες του ,για να χειρίζεται τους άλλους να κανουν αυτό που ο ίδιος βαριέται να κάνει μόνος του .Και πιστέψτε με , εχει μεγάλη ικανότητα σε αυτό. Όσο πιό σφικτή είναι η αίσθηση , τόσο το άτομο αυτό θα οργανώνει τις ενέργειές του και θα συγκροτεί την φύση του σε πολύ αξιόλογες εργασίες που συνήθως έχουν να κάνουν με τον καλλιτεχνικό χώρο ή σε ότι έχει να κανει με εκτέλεση ή χρήση ιδιαίτερης ευαισθησίας Λόγου ,Ήχων αλλά και γενικά ταλαντώσεων ψυχής . Και για να το κάνουμε πιό λιανά , έιναι ότι πρέπει άν γίνει μουσικός , ηθοποιός , πολιτικός , συλλέκτης έργων τέχνης , δημοσιογράφος και άλλα παρεμφερή. 
    Τύπος κωνικού χεριού είναι αυτό στην φωτογραφία στην αρχή του μπλόγκ. 
.
   Αυτα τα ολίγα για απόψε . Αντε ,κουράγιο , Δυο μονο τυποι μας έχουν μήνει ακόμα
.
.

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Το φιλοσοφικό χέρι

   Είναι ένας τύπος χεριού που αναγνωρίζεται εύκολα Μακρύ, κοκαλιάρικο ,με οστεώδη δάκτυλα , έντονες αρθρώσεις και μακρυά νύχια. Γενικά τούτος ο τύπος χεριού ,του αρέσει πολύ περισσότερο να γυρίζει τα φύλλα ενός βιβλίου παρά να μετρά έναν πάκο χαρτονομίσματα. Σφουγγάρια γνώσης λόγο φύσης , από αρκετά νωρίς έχουν την δύναμη να γίνουν εξαίρετοι δάσκαλοι ή σύμβουλοι σε ότι αφορά τα πνευματικά μονοπάτια . Μην περιμένετε όμως δίπλα τους ή απευθείας από τους ίδιους ,καμία οικονομική ευμάρεια . Όλη τους την ζωή το χέρι τους θα είναι ή απλωμένο για δανεικά ή άδειο. 
   Ας αναλύσουμε έναν ε΄να τα σημεία , που μπορούν να σας βοηθήσουν γενικά στο διάβασμα του χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Όσο πιο μακρύ είναι το χέρι , τόσο πιο μακρυά από τις χειρωνακτικές εργασίες και κοντά στις πνευματικές ,είναι τούτος ο άνθρωπος Όσο πιο στενό είναι , τόσο λιγότερο είναι το πρακτικό του πνεύμα και η ικανότητά του να θέτει όρια και να δίνει λύσεις. Όσο πιό έντονες είναι οι αρθρώσεις των δακτύλων του , τόσο πιό έντονη είναι η ανάγκη του για ανάλυση και μανία στην λεπτομέρεια . Όσο πιό μακρυά είναι τα νύχια , τόσο πιό πολύ αυτός βασίζεται στην σκέψη παρά στο ένστικτο Όσο πιό μακρυά είναι τα δάκτυλα , τόσο πιό καλλιτεχνική είναι μια φύση ,ενώ όσο πιό μυτερά είναι ,τόσο πιο πολύ αυτή η φύση είναι εγωκεντρική . Με κοντά δάκτυλα αυτός ο τύπος γίνεται άρπαγας , ενω με μακρυά γίνεται ... ψώνιο. 
   Στο φιλοσοφικό χέρι , ότι είπαμε για τις πνευματικές όψεις ,είναι σχεδόν όλο μαζεμένο εδώ. Αποφεύγοντας την σκληρή ή δύσκολη πλευρά της ζωής , σαν να μήν υπάρχει , προτιμά να μην δώσει τέλος σε κάτι ,από το να πιεστεί ή ακόμα χειρότερα γι αυτό , να περάσει μεσα από το βούρκο της ύλης τα ιδεώδη του. Είναι μυστικοπαθείς ,και τους αρέσει να αφήνουν αιχμές και μυστήριο στα λόγια και τις πράξεις τους . Ζουν στα σύννεφα τις περισσότερες φορές . . Δεν έχουν άλλη επιλογή για να δικαιολογήσουν τον τρόπο σκέψης τους ,από το να είναι εγωιστές Έχουν μια τάση προς τον θρησκευτικό ή ιδεολογικό φανατισμό. Έχουν κάψει και αν έχουν κάψει ανθρώπους στην πυρά.